متن موزیک

متن آهنگ هایی که دوست دارم

متن موزیک

متن آهنگ هایی که دوست دارم

متن صوت هایی که دوست دارم و اینجا به نمایش میذارم تا اگه دوست داشتین دانلود کنین:)

بایگانی
آخرین مطالب

...اللهم اجعل مهیای مهیای من...

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ

(:حاج عبدالرضا هلالی:)


منی که هر نفسم اسمتو گفتم/نکنه یه روزی از چشات بیفتم/به من مرده یه جون تازه دادی/برا نوکری به من اجازه دادی/حرمت رویای من/دین من دنیای من/بنویسید روی سنگ قبر من:/دنیای من/آقای من/اللهم اجعل مهیایَ مهیای من/من برای تو گریه میکنم تو برای من/ دنیای من/ بطلب شب های جمعه نوکرت رو/ حرمی که میده بوی مادرت رو/ چقده بگم آقا هواتو کردم/کاش بیام به کربلاتو بر نگردم/به صدام توون بده/به دلم جنون بده/بی سر و سامونتم بیا به من/سامون بده/لیلای من یک خبری به مجنون بده/من که مردم کرب و بلا رو نشون بده/سامون بده/اگه واقعا غمت رو درک نکردم/ولی روضه رفتنم رو ترک نکردم/نه حبیب و حر نه جونم و زهیرم/میدونم که با تو عاقبت بخیرم/با تو خوبه سابقه م/ همه ی دقایقم/به خ دا اگه سوال کنن ازم میگم:عاشقم/اما خودم بهتر میدونم که نالایقم/کدوم عاشقی/من که همیشه برای تو آینه دقم/کجا عاشقم/

آقا گدای دربارم ، به تو بدهکارم 

خیلی دوستت دارم 

کاش خوبی هاتو تلافی کنم 

دور شیش گوشه طوافی کنم

چی می خوام غیر حرم از خدا 

 اربابم من رو ببر کربلا



  • ادمین shmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی